wnętrze centrum handlowego

Moda na wyciągnięcie ręki, czyli stylowe oblicze centrum handlowego

Sklepy wielkopowierzchniowe kojarzą się z różnorodnością znanych marek. Wśród nich bardzo popularne są firmy odzieżowe. W swojej ofercie ma je każde liczące się centrum handlowe. Warszawa i inne duże miasta starają się zachęcić do wynajmu zwłaszcza popularne sieciówki. Jakie miejsce zajmuje moda w obiektach tego typu?

Światowe trendy pod jednym dachem

Droga wielkiej mody do galerii handlowych nie była łatwa. Sklepy, które miały przyciągać klientów, nie były chętne na współpracę z markami luksusowymi, kojarzonymi z drogimi butikami. Ich namiastką stały się sieciówki, które można znaleźć w każdym centrum handlowym. Warszawa ma ich statystycznie najwięcej, ale nawet mniejsze obiekty zapraszają do siebie rozpoznawalne firmy odzieżowe. Ich kolekcje to znacznie tańsza wersja tego, co pojawia się na światowych wybiegach. Całość jest wygodna i estetyczna, dlatego cieszy się sporym zainteresowaniem klientów. Potrzeba było nieco czasu, aby do centrum handlowego trafiły dobre marki, zarówno polskie, jak i zagraniczne.

Markowe butiki w przestrzeni handlowej

Coraz częściej na hasło „wielka moda” jednym ze skojarzeń jest centrum handlowe. Warszawa podobnie jak inne miasta doceniła potencjał solidnych marek modowych. To dlatego od pewnego czasu można je znaleźć w dużych sklepach, choć nie wszystkich. Najnowsze modowe stylizacje ze światowych wybiegów to piękne kolekcje ubrań, oryginalne buty, zachwycające dodatki. Coraz częściej także biżuteria oraz kosmetyki marek, których w Polsce wcześniej nie było. Markowe butiki, jakie można znaleźć przy okazji innych zakupów, mają swoje cechy charakterystyczne. To przede wszystkim doskonała obsługa, miła atmosfera i moc inspiracji, które sprawdzą się w wielu stylizacjach.

Nie tylko zagraniczni projektanci

Wielką modę zwykle utożsamia się z zagranicznymi markami. Tymczasem na tym polu coraz więcej do powiedzenia mają rodzimi producenci. I to ich butiki stają się kolejnymi wizytówkami centrum handlowego w Warszawie. Na rozpoznawalność może liczyć Robert Kupisz, Lidia Kalita, marka Bohoboco, Bizuu, La Mania czy PIN UPS. Galerie handlowe, które stawiają na modę, umieszczają nasze marki obok tych światowych jak Calvin Klein Jeans, Marciano Guess, Max Mara, Stefanel. Co jakiś czas pojawiają się głośne „wejścia” kolejnych firm, które do tej pory były dostępne tylko za granicą. Oryginalna oferta starannie wyselekcjonowanych butików jest coraz szersza, na czym korzystają przede wszystkim klienci.

Konsultacje ze stylistką

Nowoczesne centrum handlowe to nie tylko miejsce, gdzie można kupić najnowsze kolekcje. Niektóre z nich dostosowuje swoją ofertę do rosnących oczekiwań konsumentów. Klienci mogą zadbać o kreowanie własnego stylu poprzez rozmowę ze stylistką. Bezpłatne konsultacje pomogą w wyborze odpowiedniej garderoby, zmianie wizerunku lub dostosowanie go np. do nowego stanowiska w pracy. Uzupełnieniem oferty są warsztaty makijażowe, na których można poznawać nowe triki kosmetyczne, jak również wypróbować nowe kosmetyki. Takie działania sprawiają, że klientki chętniej wracają do miejsca, które ma do zaoferowania coraz więcej.

Centrum handlowe w Warszawie chce docierać do swoich klientów na wiele sposobów. Coraz więcej aplikacji informuje o ofertach i promocjach, także sklepów, związanych z modą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.